بیش از 5 سال ما به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا به اهداف خود برسند. کارو وین محیطی برای تحقق طرح‌های شما است.

اطلاعات تماس
طراحی نما

جزئیات انواع نمای شیشه ای و قیمت اجرا و طراحی شیشه نما

نما شیشه ای

استفاده از نما شیشه ای در ساختمان‌ها مزایای زیادی به همراه دارد. در این مقاله به معرفی انواع نمای شیشه ای ساختمان می‌پردازیم و مهمترین ویژگی‌های این نما را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با «کارووین» همراه باشید.

استفاده از شیشه در نمای ساختمان‌ها و برج‌ها، از اوایل قرن بیستم میلادی رواج پیدا کرد. نمای شیشه‌ ای به دلیل مزایای زیادی که دارد، هنوز هم به عنوان محبوب‌ترین متریال برای استفاده در نمای ساختمان‌های بزرگ شناخته می‌شود. امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا شاهد ساخته شدن ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌هایی هستیم که نمای بیرونی آنها به‌طور کلی از شیشه ساخته شده است. حتی در کشور خودمان نیز تعداد این نوع ساختمان‌ها هر روز بیشتر می‌شود.

نما شیشه ای چیست؟

شیشه یکی از مصالح محبوب و پرطرفدار در صنعت ساختمان‌سازی است. به‌کار بردن شیشه در نمای ساختمان‌ها، علاوه بر زیبایی و جذابیتی که ایجاد می‌کند، می‌تواند با جذب نور خورشید باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان شود. امروزه از شیشه‌های دو یا چند جداره برای نماهای بیرونی استفاده می‌کنند که مثل یک عایق قوی در برابر گرما، سرما و صدا عمل می‌نماید. بنابراین استفاده از نما شیشه ای ساختمان یک راهکار عالی برای زیباسازی و استفاده حداکثری از انرژی‌های طبیعی است.

خرید و فروش انواع درب و قیمت پنجره دوجداره سال 1400 و 1401

کاربردهای نمای شیشه ای در ساختمان مدرن

همان‌طور که گفتیم، با استفاده از نما شیشه ای می‌توان از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری کرد و هزینه‌های مربوط به گرمایش و سرمایش را به میزان قابل توجهی کاهش داد. علاوه بر این، نماهای شیشه‌ای باعث می‌شوند که ساختمان‌ها بزرگتر به‌نظر برسند. همچنین ساکنین داخل ساختمان می‌توانند از منظره بیرون آن به‌طور کامل استفاده کنند یا در طول روز، از تابش نور خورشید نهایت استفاده را ببرند.

با توجه به اینکه نماهای شیشه‌ای به‌صورت پیش‌ساخته هستند، نصب آنها در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و هزینه نصب نیز در مقایسه با خیلی از روش‌های دیگر، کمتر خواهد بود.

خرید و فروش انواع درب و پنجره ترمال بریک: بهترین قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک 1401

نمای شیشه ای

از چه شیشه ای برای نمای شیشه ای استفاده می شود؟

در نماهای شیشه‌ای از انواع شیشه‌ها استفاده می‌کنند. شیشه‌های سکوریت، شیشه ضد حریق، شیشه انعکاسی یا رفلکس، شیشه‌های رنگی و … با توجه به نیاز ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه معمولا از شیشه‌های دو جداره یا چند جداره برای نمای خارجی استفاده می‌شود تا نقش عایق را در برابر حرارت و صدا ایفا نماید.

نمای لوور چیست؟ صفر تا صد لوور آلومینیومی در نما ساختمان 1401

دلایل استفاده و انتخاب نمای شیشه ای

نمای شیشه‌ای دارای مزیت‌های زیادی است و به همین دلیل در معماری مدرن، جایگاهی ویژه دارد. معمولا طراحان ساختمان‌های بزرگ و برج‌های چندین طبقه، ترجیح می‌دهند تا از شیشه برای نمای خارجی ساختمان خود استفاده نمایند. در ادامه تعدادی از مهمترین مزیت‌های نمای شیشه ای ساختمان را بازگو می‌کنیم و همین‌طور تعدادی از محدودیت‌های آن را نام می‌بریم.

انواع نمای خشک: اجرا و قیمت نما خشک 1400 و 1401

مزایای نما شیشه ای

  • ایجاد عایق قوی در برابر حرارت و صوت
  • استفاده از نور خورشید در فضای داخلی ساختمان
  • کاهش مصرف انرژی ساختمان
  • کاهش وزن بنا و افزایش ایمنی آن
  • جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش خورشید
  • ایجاد دید و منظره یکپارچه از داخل ساختمان
  • اجرای سریع و هزینه پایین
  • زیباسازی نمای بیرونی ساختمان

معایب نمای شیشه ای

  • افزایش مصرف انرژی برای خنک کردن ساختمان به دلیل ورود بیش از حد نور خورشید
  • کثیف شدن شیشه‌ها و به جای ماندن رد باران روی آنها
  • همه انواع شیشه‌ها در برابر خطرات طبیعی مانند زلزله مقاوم نیستند

انواع شیشه نما

انواع شیشه نما

متداول‌ترین شیشه‌ها برای استفاده در نمای ساختمان، سه نوع هستند: فریم لس، کرتین وال و اسپایدر. هر کدام از این شیشه‌ها دارای کاربردهای خاص خودشان هستند و با توجه به نیاز ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه با این سه نوع شیشه نما بیشتر آشنا می‌شویم:

نمای شیشه ای فریم لس

همان‌طور که از نام آن مشخص است، در نمای شیشه‌ای فریم لس از فریم یا چهارچوبی برای شیشه‌ها استفاده نمی‌کنند. در واقع یک چهارچوب یا شبکه از جنس پروفیل فلزی وجود دارد که به‌صورت مخفی اجرا می‌شود و شیشه‌ها درون آن قرار می‌گیرند. یکی از بزرگترین مزایای نمای شیشه‌ای فریم لس، زیبایی آن است.

نمای اسپایدر چیست؟ اجرا و قیمت شیشه اسپایدر 1401

نمای شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای کرتین وال یکی از مدرن‌ترین نماهای ساختمانی است که در آن از پروفیل آلومینیوم برای نگهداری شیشه‌ها استفاده می‌شود. در این نوع نما، شیشه‌ها به‌طور دقیق آب‌بندی و هوابندی می‌شوند و کاملا عایق حرارت هستند. برای اجرای این نمای شیشه‌ای، ابتدا پروفیل‌ها آلومینیومی را در با استفاده از براکت‌های مخصوص در جای خود نصب می‌کنند و سپس شیشه روی این پروفیل‌ها قرار می‌گیرد.

نمای کرتین وال فیس کپ یا درپوش دار

در نمای کرتین وال فیس کپ یا درپوش دار، نصب شیشه‌ها از قسمت بیرونی ساختمان انجام می‌شود. بدین ترتیب که شیشه‌ها ابتدا در لامل‌های مخصوصی قرار می‌گیرند و سپس با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی نگهدارنده، در جاس خود فیکس می‌شوند. در نهایت نیز درپوش‌هایی به عنوان کاور روی فریم‌ها نصب می‌شوند تا هم از آنها محافظت کنند و هم زیبایی نما را افزایش دهند.

نمای کرتین وال فریم لس

در نمای کرتین وال فریم لس، به‌جای استفاده از چهارچوب‌های نگهدارنده و درپوش آنها، شیشه‌ها را با استفاده از یک چسب مخصوص در کنار هم قرار می‌دهند. در این روش، شیشه‌ها از قسمت داخلی ساختمان نصب می‌شوند و تمام لامل‌هایی که وظیفه نگهداری آنها را بر عهده دارند نیز از نمای داخلی قابل رویت هستند، اما از بیرون هیچ فریم یا چهارچوبی دیده نمی‌شود و نما یک‌تکه به‌نظر می‌آید.

نمای کرتین وال یوچنل

نمای کرتین وال یوچنل نیز از لامل‌ها برای نگهداری شیشه‌ها استفاده می‌کند. اما برخلاف نمای کرتین وال فیس کپ که در آن از یک درپوش برای فیکس کردن شیشه روی چهارچوب استفاده می‌شود، در روش یوچنل از قطعات پازلی شکلی از جنس آلومینیوم برای تثبیت شیشه کمک می‌گیرند و سپس با چسب‌های مخصوص، شیشه‌ها را محکم می‌کنند.

پارتیشن اداری ارزان؛ قیمت اجرای پارتیشن اداری 1401

نمای کرتین وال نیمه فریم لس

در این نما، می‌توان به انتخاب کارفرما، یکی از خطوط عمودی یا افقی را به‌صورت کپ دار اجرا کرد و دیگری را به شکل یوچنل اجرا نمود. مزیت اصلی این روش، تاثیری است که روی ظاهر ساختمان می‌گذارد.

روش های نصب کرتین وال

در توضیح انواع نماهای شیشه‌ای کرتین وال، به‌طور مختصر درباره شیوه نصب آنها توضیح دادیم. در تمام نماهای کرتین وال، از لامل‌ها و فریم‌های آلومینیومی برای فیکس کردن شیشه‌ها استفاده می‌شود. تفاوت اصلی در پیدا یا پنهان بودن این فریم‌ها است.

ضخامت شیشه ها در نمای کرتین وال چقدر است؟

ضخامت شیشه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌طور معمول در نمای کرتین وال می‌توان از شیشه‌های دو یا چند جداره به ضخامت 18 تا 40 میلی‌متر استفاده کرد.

نمای شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای اسپایدر

شیشه‌های اسپایدر در واقع نوع خاصی از شیشه به‌صورت لمینت شده هستند؛ یعنی دو لایه شیشه سکوریت که بین آنها یک طلق قرار می‌گیرد. از مهمترین مزایای این نوع شیشه‌ها آن است که میزان استفاده از فریم در آنها به حداقل رسیده و در عین حال، ایمنی بالایی دارند. از شیشه‌های اسپایدر بیشتر در فروشگاه‌های بزرگ و ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شود.

نمای شیشه ای اسپایدری فین گلس

در این نوع نمای شیشه ای، چهارچوب‌ها و شبکه‌های نگهدارنده شیشه به‌طور کامل حذف می‌شوند. برای اتصال نمای شیشه ای فین گلس از باله‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود. در واقع از شیشه هم به عنوان دیواره شیشه‌ای و هم سازه اصلی که دیواره روی آن نصب می‌گردد، استفاده می‌شود.

مراحل نصب نمای شیشه ای اسپایدر فین گلس

برای نصب نمای شیشه ای اسپایدر فین گلس از تیرهای شیشه‌ای استفاده می‌کنند که باعث می‌شود نما به‌صورت شیشه‌ای یکپارچه به‌نظر برسد. در واقع سازه اصلی نگهدارنده در این روش، به جای فلز، شیشه است. برای نصب نمای شیشه ای فین گلس، ابتدا قطعات نگهدارنده اسپایدر را نصب می‌کنند و سپس قطعات شیشه‌ای روی آن سوار می‌شوند.

نمای شیشه ای اسپایدر لوله ای یا پایپ

رایج‌ترین نوع نمای شیشه‌ای اسپایدر که در اکثر ساختمان‌ها اجرا می‌شود، لوله‌ای یا پایپ نام دارد. در این روش، از لوله‌های فولادی به عنوان پشتیبان استفاده می‌کنند تا استحکام سازه افزایش یابد. قطر این لوله‌ها نیز به وزن شیشه‌ها و عوامل دیگر بستگی دارد. معمولا توصیه می‌شود که از لوله‌های جنس استیل در چنین سازه‌هایی استفاده شود تا زیبایی نما افزایش یابد.

نمای شیشه ای اسپایدر کابلی

در این روش، با استفاده از کابل، شیشه‌ها را فیکس می‌کنند. ترکیب کابل‌ها و شیشه‌ها باعث می‌شود که نمای اسپایدر کابلی از جلوه خاصی برخوردار باشد. البته این روش نیازمند محاسبات بسیار دقیق است و به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد، معمولا هزینه اجرای آن بالاتر بوده و کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

آیا نمای شیشه ای اسپایدری با دوام است؟

نماهای شیشه‌ای اسپایدری به روش‌های متنوعی اجرا می‌شوند. از نظر دوام و استحکام، نماهای اسپایدری در سطح استانداردی قرار دارند. از دیگر مزایای این نوع نمای شیشه ای می‌توان به وزن کم سازه و ایجاد چشم‌انداز عالی برای ساکنین ساختمان اشاره کرد.

نمای کرتین وال چیست؟ مقایسه با دیگر نماهای ساختمانی | قیمت اجرای نمای کرتین وال 1401

نمای شیشه ای اسپایدری

نمای شیشه ای بالکن

یکی از کاربردهای مهم شیشه در صنعت ساختمان‌سازی، ایجاد نرده و حفاظ برای بالکن است. نرده‌های شیشه‌ای می‌توانند به عنوان حفاظ برای بالکن، راه‌پله و حتی استخر مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع نرده‌ها هم دارای استحکام و ایمنی بالایی هستند و هم ظاهر زیبایی را ایجاد می‌کنند.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن‌های شیشه‌ای، مخصوصا در فضاهای اداری می‌توانند به ایجاد یک محیط کاری یک‌دست کمک کنند. این نوع پارتشین‌ها هم دید بهتری را ایجاد می‌کنند و هم می‌توانند به استفاده حداکثری از نور محیط کمک نمایند.

نرده های شیشه ای

نرده‌های شیشه‌ای معمولا به دو صورت طراحی و اجرا می‌شوند. در حالت اول، تمام نرده از جنس شیشه است، اما در حالت دوم، بخشی از آن از جنس آلومینیوم یا استیل ساخته می‌شود. معمولا برای ساخت این نرده‌ها از شیشه‌هایی به ضخامت 10 تا 20 میلی‌متر استفاده می‌شود.

نما شیشه ای ویلا

نما شیشه ای ویلا چیست؟

امروزه در طراحی ویلاهای لوکس و مدرن، از نمای شیشه‌ای استفاده می‌شود. این نوع نما نه‌تنها زیبایی ویلاها را افزایش می‌دهد، بلکه دوام بیشتری در مقایسه با گچ و چوب دارد بر خلاف فلزات، از زنگ‌زدگی نیز در امان است. در نمای شیشه‌ای ویلا از انواع شیشه‌ها مانند سکوریت، دودی، لمینت و دوجداره استفاده می‌کنند.

نمای شیشه ای تراس چیست؟

شیشه‌های تراس عموما از جنس شیشه سکوریت هستند و معمولا به دو شکل ثابت یا جمع شونده طراحی می‌شوند. شیشه‌های سکوریت که در نمای شیشه‌ای تراس مورد استفاده قرار می‌گیرند، از مقاومت بالایی برخوردار هستند و از نظر تامین امنیت، جای هیچ‌گونه نگرانی ندارند. شیشه‌های جمع شونده باعث می‌شوند که در فصول گرم و سرد، بتوانید از تبادل دما و هوا با بیرون بهره ببرید.

آسانسور شیشه ای نما چیست؟

یکی از انواع آسانسورها که در برخی از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، آسانسورهای شیشه‌ای هستند. این آسانسورها معمولا در بخشی از نمای خارجی ساختمان‌های بلند نصب می‌شوند تا چشم‌انداز زیبایی را برای سرنشینان فراهم کنند. شیشه‌های مورد استفاده در این آسانسورها از جنس نشکن بوده و استحکام بالایی دارند.

آب نما شیشه ای چیست؟

حالا که به کاربردهای مختلف شیشه در ساختمان پرداختیم، بد نیست به آبنمای شیشه‌ای هم اشاره‌ای داشته باشیم. این آبنما در هر فضایی قابلیت اجرا دارد. حتی می‌توانید آن را داخل محیط خانه راه‌اندازی کنید تا از داشتن یک دکور آرامش‌بخش لذت ببرید. در آب نمای شیشه‌ای معمولا از نورهای LED برای زیبایی بیشتر استفاده می‌شود.

گالری عکس نما شیشه ای

در زیر مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به انواع نمای شیشه ای ساختمان را مشاهده می‌کنید:

گالری نمای ساختمان مدرن شیشه ای

گالری عکس نمای شیشه ای داخل ساختمان

نکات ایمنی نماهای شیشه‌ای و قیمت نما شیشه ای

در نماهای شیشه‌ای به‌هیچ وجه از شیشه‌های معمولی استفاده نمی‌شود، چون از نظر ایمنی بسیار خطرناک هستند. این شیشه‌ها در صورت شکستن ‌می‌توانند به اطراف پرتاب شوند و برای افراد ایجاد خطر کنند. اما شیشه‌های سکوریت در صورت شکستن به قطعات بسیار ریز تبدیل شده و به افراد آسیبی نمی‌رسانند. شیشه‌های لمینتی اما سطح ایمنی بیشتری دارند، چون در صورت شکستن، مثل شیشه ماشین عمل می‌کنند و به اطراف پراکنده نمی‌شوند.

قیمت نمای شیشه ای اسپایدری

به‌طور کلی می‌توان گفت که هزینه نما شیشه ای برای ساختمان، بیشتر از سایر متریال‌ها است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که نمای شیشه ای می‌تواند ارزش ساختمان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در ضمن تمام مزایایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، برای ساختمان‌های شیشه‌ای وجود خواهند داشت.

با توجه به نابسامانی بازار و عدم ثبات نرخ ارز، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای انواع مختلف نمای شیشه‌ای ذکر کرد. چنانچه قصد دارید از قیمت نمای شیشه ای اسپایدری مطلع شوید و اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه طراحی و اجرای نماهای شیشه ای کسب کنید، حتما از طریق شماره تلفن 02188086535 با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت نمای شیشه ای کرتین وال

همان‌طور که گفتیم، در حال حاضر قیمت‌ها بسیار متغیر هستند و امکان درج قیمت ثابت در سایت وجود ندارد. اما شما مشتریان عزیز می‌توانید از طریق شماره‌ تماس که در همین وبسایت ذکر شده، با ما تماس بگیرید. کارشناسان «کارووین» آماده‌اند تا مشاوره رایگان و راهنمایی لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

طراحی نما شیشه ای شرکت کارووین

آیا طراحی نما شیشه ای توسط کارووین انجام می شود؟

شرکت «کارووین» یکی از بزرگترین طراحان و اجراکنندگان انواع نمای شیشه‌ای در ایران است. چنانچه قصد دارید برای ساختمان خود از نمای شیشه‌ای استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که اول تحقیقات کامل را در این زمینه انجام دهید و سپس با اطلاعات کافی، نسبت به انتخاب بهترین نوع نما شیشه ای اقدام نمایید. کارشناسان ما آماده‌اند تا مشاوره کاملی را در این خصوص به شما ارائه دهند.

آیا اجرای نما شیشه ای توسط کارووین انجام میشود؟

هما‌ن‌طور که گفته شد، شرکت «کارووین» در زمینه طراحی و اجرای نمای شیشه ای ساختمان سابقه‌ای درخشان دارد. شما عزیزان می‌توانید اجرای پروژه‌های خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و مطمئن باشید که بالاترین سطح کیفیت را به قیمتی مقرون‌به‌صرفه دریافت خواهید کرد.

چرا نمای شیشه ای اسپایدری و کرتین وال پرطرفدار است؟

نماهای شیشه‌ای امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین نماهای شیشه ای ساختمان، کرتین وال است که از ترکیب شیشه با پروفیل‌های آلومینیومی، ظاهر زیبایی را برای ساختمان ایجاد می‌کنند. همچنین نماهای اسپایدری به دلیل عدم استفاده از فریم، پرطرفدار هستند.

نمای شیشه ای ساختمان

سوالات متداول درباره نمای شیشه ای ساختمان

در این مقاله به‌طور جامع با نما شیشه ای ساختمان، انواع و مهمترین مزایای آن آشنا شدیم. در ادامه به چند مورد از سوالات رایج کاربران در این زمینه پاسخ می‌دهیم:

نمای شیشه ای ساختمان چیست؟

شیشه یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها برای استفاده در نمای ساختمان است. استفاده از شیشه برای نما مزایای متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به زیبایی نمای خارجی ساختمان، افزایش نورگیری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

نمای شیشه ای فریم لس چیست؟

در نمای شیشه‌ای فریم لس، از چهارچوب فلزی به‌صورت آشکار برای نگه داشتن شیشه‌ها استفاده نمی‌شود. در واقع در این نوع نمای شیشه‌ای، اتصالات به‌صورت مخفی اجرا می‌شوند و به‌نظر می‌رسد که شیشه‌ها بدون فریم هستند.

نمای شیشه ای اسپایدر چیست؟

شیشه‌های اسپایدر هم نوعی از نمای شیشه‌ای بدون فریم هستند که معمولا به‌صورت نقطه‌ای به ساختمان متصل می‌شوند. نمای شیشه ای اسپایدر دارای انواع مختلفی است که در متن مقاله به‌طور مفصل معرفی شده‌اند.

نمای شیشه ای کرتین وال چیست؟

در نمای شیشه ای کرتین وال، از پروفیل آلومینیوم برای نگهداری و محکم کردن شیشه‌ها استفاده می‌شود. نمای شیشه ای کرتین وال هم از محبوبیت زیادی در بین مشتریان برخوردار است.

چرا از نمای شیشه ای استفاده می شود؟

نمای شیشه‌ای نه‌تنها زیبایی بنا را دوچندان می‌کند، بلکه امکان استفاده حداکثری از نور خورشید را فراهم می‌نماید. شیشه‌هایی که برای نما استفاده می‌شوند معمولا دو یا چند جداره هستند و به عنوان عایق حرارت و صدا نیز عمل می‌کنند.

انواع نمای شیشه ای ساختمان کدام اند؟

نماهای شیشه ای دارای انواع متنوعی هستند که به‌طور کلی به سه دسته فریم لس، کرتین وال و اسپایدر تقسیم می‌شوند. هر کدام از این موارد هم دارای مدل‌های دیگری هستند که در مقاله به‌طور کامل معرفی شده‌اند.

کدام شیشه برای نما مناسب است؟

برای نمای ساختمان باید از شیشه‌هایی استفاده شود که در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند. همچنین استفاده از شیشه‌های تک جداره به عنوان نما به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود و بهتر است شیشه دوجداره یا چندجداره مورد استفاده قرار گیرد.

ضخامت نمای شیشه ای چقدر است؟

ضخامت نمای شیشه‌ای می‌تواند 10 میلی‌متر تا 40 میلی‌متر باشد. این ضخامت بستگی به نوع پروژه، ابعاد نما، ارتفاع ساختمان و ... خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت نما شیشه ای چقدر است؟

قیمت نمای شیشه‌ای به عوامل متعددی بستگی دارد. از طرفی به‌دلیل نوسانات قیمتی، امکان درج قیمت‌های ثابت در سایت وجود ندارد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت‌ها می‌توانید از طریق شماره 02188086535 با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

نما شیشه ای می‌تواند جلوه زیبا و مدرنی به ساختمان شما ببخشد. البته در کشور ما از نمای شیشه ای بیشتر برای ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌کنند، اما پیاده‌سازی این نما در ساختمان‌های مسکونی و حتی خانه‌های ویلایی هیچ گونه محدودیتی ندارد. شرکت «کارووین» به عنوان طراح و مجری انواع نماهای ساختمانی، افتخار دارد که پروژه‌های بزرگی را در این حوزه به سرانجام رسانده و آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت، با ما در تماس باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

Karo

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.